Agnes Looft

Första dagen!

Första dagen börjades redan kl 03.15 för att ta mig till flyget som gick 07. Efter en lång frukost, många kramar och små springa till gaten var jag iväg med första flyget. Vi blev tidiga till Barcelona och jag gick i lugnt och ro och hämta bagaget och skulle checka in igen...de gick inte...med Ryan air får man inte checka in tidigare än 2 timmar före flyget går och de var 5 h 50 min tills mitt gick så nästan 4 timmar spenderades sittandes/liggandes på golvet vid incheckningen. Väl inne fanns inte mycket och göra. Flyget till Valladolid blev ca 1 timme försenat så allt som allt spenderade jag 7 h 10 min på Barcelonas flygplats (rekommenderas inte). 


Väl framme möts jag av en enorm banderoll mina värdsystrar gjort med Harry Potter och "välkommen till spaningen Agnes" (fast på spanska) sen åker vi hem. Huset har 4 våningar om man räknar källare och garage som båda ligger under jord. Mitt rum är litet med en utfälbarsäng men väldigt mysigt. Senare på kvällen åkte vi på en festival som var i stan med enorma karuseller och mycket mer. Vi åkte lite karuseller och sen körde vi och åt pizza. När vi kom hem var klockan ca 23 så jag gick och la mig. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress