Agnes Looft

Andra dagen
Väcktes runt 9 för att hämta skolböcker till en av mina värdsystrar,
Diana, (vilket vi behöver göra imorgon också till min andra värdsyster, Erica). När vi kom in i receptionen på skolan så var de fullt med personer i kö redan och det hela tog typ 1 timme och när vi satt i bilen på väg hem visade sig att Diana inte fått sina engelskböcker men vi ska försöka lösa det imorgon. När vi kom hem igen gick vi ut med deras Golden Retriver Dugal. Han är söt men tycker inte om att kela

Sen spelade jag, Diana och Erica lite spel innan lunch 16.00 och direkt efter åkte vi till trampolin träning. Båda systrarna samt deras kusiner är med i elit laget i Valladolid och mamman, mormorn och mostern är tränare tillsammans med två andra. Det börja med att vi skulle springa runt läktaren i en fotbollsarena några varv och sen hade vi en mördar uppvärmning men jag hängde med på nästan allt men hamna nästan alltid en efter eftersom jag inte förstod tränarens instruktioner utan behövde se hur dom andra gjorde. Jag hamnade i trampolin gruppen idag men vissa dagar ska man öva på ett studsigt golv och ibland svinga sig i saker (absolut ingen aning vad de heter). Jag fick såklart inte göra samma serier som dom andra utan fick börja med att bara studdsa och sen långsamt bygga upp en serie å har snurrat, studdsat, grupperat, hoppat på rumpan och mycket mer en himla massa för jag fick inte fortsätta förrens de var "perfecto" men det var super kul!

Familjen jag bor hos är jätte snälla och pratar långsamt och förklarar på andra sätt så snabbt jag ser ut som ett frågetecken. Änsålänge har jag inte haft någon hemlängtan och jag tror verkligen jag kommer trivas här vilket känns super kul. Resten av släkten som jag träffade idag var också super trevliga men jag pratade mest med mormorn eftersom de var hon som var min tränare för dagen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress