Agnes Looft

Halloween

Halloween är ju här och olikt Sverige har vi inget höstlov men vi har iallafall en dag. Idag, onsdag! Hade gärna haft fler dock! Halloween är lite större än i Sverige vilket kanske inte är så konstigt då de bor många fler personer här. Affärerna är fyllda med halloween godis och utklädernader däremot är de inte så många pumpor som man ser i Sverige. Några få personer har pumpor men de saknar oftast ansikten. 


Vi firade halloween hos min värdmamma syster tillsammans med hela stora släkten på den sidan som bor i Valladolid = många! Först hade vi dock gymnastik träning så vi träna 16.30-19.30 och sen tog vi sista 30 minuterna till att sminka oss och byta om där. Erica var shadow Hunter, Diana en död katt, Teresa min värdmamma Maleficent och jag någon sort regnbågs skelett! De var en super kväll och verkligen ALLA var utklädda till allt från hulken och en marshmallow till the corpse bride och zombies! 

Alla hade tagit med mat som var tvunget att ha halloween tema så vi hade flygande ost kvastar, korvfingrar, spök mackor och mycket mycket mer. De blev massvis över! 

Diana, jag, Erica och kusinen Irene
Mitt smink på lite närmare håll, hela vänser armen har ett skelett målat på sig
Anonym

Hej hjärtat! Låter som en kul dag och ni var väldigt fina allihop! Kram mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress