Agnes Looft

Äntligen hemma!
Nu är jag äntligen hemma i Simancas igen! Tjejerna kom hem från tävlingen i måndags natt och de var extremt skönt att få "komma hem" till mitt rum och säng och speciellt min värdfamilj. De gick helt okej för mina värdsystrar på VM, Erica har en spricka i foten så de hindrade henne lite men hon kom på 20e plats i trampolin och 18e i syncronism tillsammans med en tjej från Madrid. Diana kom på 12e plats i dubbel mini trampolin i världen och 28e i trampolin. Båda kvalificerade sig till EM nästa år vilket var målet. De hade till och med snö sista dagen vilket Diana inte kan sluta prata om och fick gå på en stor fest för alla som varit med och tävlat. Jag fick en fin t-shirt och ett armband med texten "BULGARIA" som matchar deras armband. 
 
Imorgon åker jag till Madrid för att träffa de andra tjejerna som också är iväg här. En bor i Valladolid så vi ska ta tåget tillsammans men jag vet inte riktigt vem de är men de blir förhoppningsvis jättekul!! Vi ska bo på ett hostel och alla våra kontaktpersoner kommer vara där så jag är väldigt taggad!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress